Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при суден двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при суден двигател

    Здравейте,
    имам следния проблем... Когато колата не е палена 2-3 часа (и двиг. ,ако може да се каже е студен), само да поясня - проблеми със запалването нямам. Пали...държи малко високи обороти 1 мин. и после се нормализират. Проблема идва,когато потегля. При бавно тръгване оборотите падат, все едно се задавя двигателя (колкото повече газ давам, толко повече падат оборотите и почти изгасва). Някой път като изфорсирам се оправя, но повечето пъти не Гася по средата на светофара, паля и се оправя за малко....и така докато вдигне тепмература. След това изчезва проблема.
    Ще я карам на диагностика, но др. седмица чак. До тогава,ако някой е имал такъв проблем ще съм благодарен да сподели.

    145 2.0 ТС ....
    145 2.0 TS

  • #2
    Много вероятно да е дебитомер,но диагностиката ще си каже тежката дума!
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
    Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

    Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
    Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

    Comment


    • #3
      За да си сигурен ходи на диагностика.
      Аз преди време имах подобен проблем и се оказа ланда сонда.
      Успех с ремонта.
      Ден без бира е загубен ден!

      Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
      Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

      Comment


      • #4
        А дали не става въпрос за вградения "студен" режим в Еку-то?

        Това мисля, че при чипване може да се премахне ...

        .. поне така бях чел някъде
        Fiat Tipo - Series 6000 <<149C2.046>> + momo pack
        Alfa145 16V TS <<AR67601>> + momo pack, RossoCorsa

        Comment


        • #5
          По-скоро този "студен" режим е мит...Със стария ми 1,6ТС мотор беше така..Паля сутрин и колата аха да изгасне, клатеше обороти и първата минута не искаше да поема хубаво...Давам газ до долу и все едно нищо...След като сгрееше малко се оправяше...

          Сега съм с друг мотор, но със същите свещи, дебитомер, ЕКУ, кабели, бобини, термостат, датчици итн от стария, с който ми правеше тия магарии...Е сега "студен" режим нямам...Паля и мога да и дам всичката газ, колата си поема нормално, няма замисляне или забиване на муцуна...
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Благодаря на всички за мненията. Ще пиша,когато/ако открием проблема. Силно се надявам да не е като при колегата от пследния пост
            145 2.0 TS

            Comment


            • #7
              Имах същия проблем смених свещи, един кабел, дебитомер ,ламбда ,чистене на дросел и се оправи. Но така и не разбрах кое точно е било проблемно, та забиваше муцуна..
              145sigpic Quadrifoglio Verde-00'
              http://www.youtube.com/watch?v=7VJBJIC7KXE&NR=1

              Comment


              • #8
                и моята когато е студена първите няколко минути се замисля и забива муцуната като е студена,но все още не съм ходил на диагностика
                става въпрос за 2.0тс

                Comment


                • #9
                  Почти няма TS 16V без този проблем. Дискутирано е в доста други теми - обикновено след смяна на бензиностанцията, лулите, свещите и не помня още какво се оправя. Аз лично се преборих с този проблем, действайте и вие! Първо пробвайте със 100 октанов и малко мръсна газ
                  Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                  Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                  BMW 328i

                  Comment


                  • #10
                    при мен този проблем отпадна като махнах катализатора

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от 145QVision Покажи съобщение
                      Здравейте,
                      имам следния проблем... Когато колата не е палена 2-3 часа (и двиг. ,ако може да се каже е студен), само да поясня - проблеми със запалването нямам. Пали...държи малко високи обороти 1 мин. и после се нормализират. Проблема идва,когато потегля. При бавно тръгване оборотите падат, все едно се задавя двигателя (колкото повече газ давам, толко повече падат оборотите и почти изгасва). Някой път като изфорсирам се оправя, но повечето пъти не Гася по средата на светофара, паля и се оправя за малко....и така докато вдигне тепмература. След това изчезва проблема.
                      Ще я карам на диагностика, но др. седмица чак. До тогава,ако някой е имал такъв проблем ще съм благодарен да сподели.

                      145 2.0 ТС ....
                      При мен беше същото и проблема се оказа, че имах вода при свещите, махни декоративният капак, след това извади някоя лула и виж, като за начало и за без пари, можеш да погледнеш. При мен като подсуших с парцалче и малко въздух, нещата се оправиха и от тогава нямам никакви проблеми
                      Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                      Comment


                      • #12
                        Здравейте колеги и аз имах същия проблем преди време с моята красавица реших проблема като смених температурния датчик на инжекциона и вече няма ядове като паля сутрин колата си работи без проблем оборотите са постоянни не тресе не се опитва да гасне. На колегата "145QVision" успех с локализиране на проблеми но най важното е може би диагностика. Поздрави !
                        Алфа Ромео 145 1,7 16v EX
                        Алфа Ромео 155 2.0 8v EX
                        Алфа Ромео 145 2.0 16v - GIGI

                        Comment


                        • #13
                          Като гледам е доста често срещан проблем това. Аз от днес вече го нямам благодарение на Гено (sp_romeo1) от форума! При мен това повдение на колата беше съпроводено и с ниска мощност. Причините бяха следните:
                          - гарнитурата на капака ми беше заминала и свещите на единия цилиндър буквално се бяха удавили в масло
                          - 2 от лулите на бобините се бяха нацепили, една от които доста стабилно (3-4 см цепнатина)

                          Бих ти препоръчал първо да провериш дали проблема не е в дебитомера - откачи му буксата преди да запалиш колата и виж дали пак така ще се държи. Аз като разкачих моя, колата взе да се дави и изобщо не можах да потегля => проблема не беше в него. Ако проблема не е в дебитомера, свали декоративния капак на двигателя и конзолата с бобините и погледни дали не са ти нацепени лулите. Ако и там всичко е ОК - прегледай дали нямаш масло/вода при свещите и им замери разстоянията.
                          Last edited by Nyte; d.m.y г., 15:00.
                          Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                          Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                          Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                          Comment


                          • #14
                            Срааам.....проблема се оказа като при колегата Nyte Три от свещите бяха до горе с вода. Понеже михме с един приятел около двигателя...ама явно сме се пооляли. Издухахме ги с компресор, подсуших лулите и оборотите заспаха По-добър вариант от това ....здраве. Мерси на всички. Все пак темата ще е полезна за в бъдеще. Поздрави...
                            145 2.0 TS

                            Comment


                            • #15
                              може и аз да пробвам,че може и моята да се оправи

                              Comment

                              Working...
                              X